نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

آرتتا و بدترین شروع آرسنال| سرمربی توپچی‌ها تغییر می‌کند؟

  • کد خبر: ۷۸۹۷۸
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
آرتتا و بدترین شروع آرسنال| سرمربی توپچی‌ها تغییر می‌کند؟
رکورد توپچی‌ها پس از ۶۷‌سال شکست و آنها این فصل با آرتتا بدترین شروع تاریخ خود را تجربه کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، توپچی‌های لندن با قبول باخت ۵‌بر ۰ خارج‌از‌خانه برابر سیتی در هفته سوم لیگ برتر انگلیس، بدترین شروعشان در این رقابت‌ها در بیش از ۶‌دهه اخیر را رقم زدند. از فصل ۵۵-۱۹۵۴ سابقه نداشت که آرسنال لیگ برتر را با ۳ باخت متوالی آغاز کند. آمار بدتر اینکه آرسنال دومین تیم در تاریخ لیگ برتر انگلیس است که کارش را در یک فصل با ۳ باخت متوالی و تفاضل گل منفی‌۹ آغاز می‌کند؛ دیگر تیمی که این فاجعه را در ابتدای یک فصل تجربه کرد، ولورهمپتون در فصل‌۴-۲۰۰۳ بود که لیگ را به‌عنوان قعرنشین به پایان رساند. سومین باخت آرسنال که فشار را روی سرمربی این تیم، میکل آرتتا، افزایش داد، در مسابقه‌ای رخ داد که توپچی‌ها از دقیقه ۳۵ آن با اخراج گرانیت ژاکا ده‌نفره شدند.

 

این هافبک سوئیسی از ابتدای فصل ۱۷-۲۰۱۶ تا‌کنون ۴ بار اخراج شده که بالاترین آمار اخراجی در این بازه زمانی بوده است. آمار شرم‌آور دیگری که برای آرسنال در ورزشگاه اتحاد به ثبت رسید، درباره تملک توپ ناامید‌کننده این تیم بود که فقط ۱۹ درصد از زمان بازی، صاحب توپ بود. با این شرایط شاید هواداران آرسنال نه‌تن‌ها از متوقف‌شدن بازی‌های تیمشان به‌دلیل وقفه بازی‌های ملی ناراحت نباشند، بلکه خوش‌حال هم بشوند. بازی بعدی آرسنال در خانه برابر نوریچ است که ۲ هفته دیگر برگزار خواهد شد و گفته می‌شود که آرتتا در صورت پیروزنشدن در آن بازی، به‌طور‌جدی در معرض خطر اخراج قرار می‌گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->